Smartbox – Ratkaisu tähän hetkeen
Smartbox noutoautomaatti on oiva ratkaisu tavaroiden jakeluun niin asiakkaille kuin yrityksen sisäisestikin juuri tähän hetkeen. Smartbox on täysin hygieeninen ratkaisu, tavaroiden nouto tapahtuu QR-koodin avulla ilman ihmiskontakteja. Alta löydät tietoa Smartbox:n toiminnasta ja sen tarkemmista teknisistä ominaisuuksista.
Miten Smartbox toimii?
1 Asiakkaan kanssa sovitaan, millä aikavälillä tuote on noudettavissa Smartboxista.
2 Tuote jätetään lokeroon.
3 Asiakas saa avauskoodin tekstiviestinä ja voi noutaa tuotteen, kun se hänelle sopii.
4 Kun asiakas on noutanut tuotteen, tieto noudosta päivittyy lokiin, jota palveluntarjoaja voi etänä seurata.
5 Asiakkaalle voi lähettää halutessaan etähallintapalvelun kautta muistutusviestin.
Mitkä ovat Smartbox:n hyödyt ja ominaisuudet?
Smartbox on älykäs nouto- ja palautuspiste, josta hyötyvät sekä asiakas että palveluntarjoaja. Smartbox vähentää ruuhkia, parantaa asiakaskokemusta, mahdollistaa aukioloaikojen pidentämisen ja luo mahdollisuuden henkilöresurssien käytön tehostamiselle.
- Hygieeninen – Nouto ja täyttö tapahtuu hygieenisesti QR-koodin avulla.
- Integrointi taustajärjestelmiin – Saadaan liitettyä osaksi taustajärjestelmiä, esim. verkkokauppa-alustaa tai asiakashallintajärjestelmää.
- Automaatti räätälöitävissä – Automaattien koko ja lokeromäärä on täysin räätälöitävissä, meiltä myös markkinoiden ainoat ns. läpiladattavat mallit, jotka voidaan upottaa seinään ja täyttää varaston puolelta.
- Murtoturvallisuus – Automaateissamme käytetään markkinoiden parasta lukkoa, jonka vetolujuus on 2000 kg. Mikäli lukko yritetään aukoa väkivalloin, järjestelmä lähettää automaattisen hälytyksen apteekkiin.
- Kylmäsailytys – Automaatteihin on valittavissa mukaan kylmäsäilytysmoduuli. Kylmäsäilytystä tukee automaattinen lämpötilaseuranta ja etärapotointi, joka mahdollistaa myös useamman automaatin samanaikaisen seurannan.
- Käyttöä tukeva Smartbox Cloud – Automaattiemme käyttöä tukeva Smartbox Cloud -pilvipalvelu taipuu moneen: nouto-, muistutus- ja poistoviestien hallintaan, asiakaspalautteen seurantaan, reaaliaikaiseen, automaattikohtaiseen tiedonseurantaan ja kylmämoduulin lämpötilaseurantaan.
- Noutoviestin lisäominaisuudet – Pilvipalvelun kautta asiakkaalle lähetettävään noutoviestiin on mahdollista sisällyttää erillinen infolinkki, jonka kautta voi jakaa esim. ohjeita, uutisia tai lisämyynnin mahdollistavia tarjouksia.
- 24/7 tekninen seuranta – Palveluumme sisältyy aina 24/7 tekninen seuranta ja automaattinen uudelleenkäynnistys häiriötilanteessa.
- Brändin mukainen ulkonäkö – Automaatteihin on saativilla Brändin mukainen visuaalisesti näyttävä teippaus.
- Eri maksumahdollisuudet – Tuemme verkko ja- mobiilimaksumahdollisuutta, sekä automaattiin voidaan liittää maksupääte.
- 24/7 ulko-oven ohjaus – Automaattien 24/7 käytön mahdollistava ulko-oven ohjaus on saatavissa helppona ’avaimet käteen ’-palveluna pitkäaikaisen kumppanimme kautta.
Ratkaisu moneen eri tarpeeseen
Smartbox noutoautomaattia voi hyödyntää moneen eri tarkoitukseen asiakasjakelusta aina yrityksen sisäiseen jakeluun. Smartboxia hyödynnetään jo monilla eri toimialoilla, esimerkiksi apteekeissa, avainhallinnassa, rautakaupoissa ja kuntien hoitotarvikejakelussa. Voit tutustua eri ratkaisuihimme alla olevasta painikkeesta.