DAS Expert – autohuollon 24/7 digitaalinen asiakaspalvelu
Autoliikkeiden kanssa yhteistyössä kehitetty autohuollon digitaalinen kokonaisratkaisu. Uuden sukupolven asiakaspalvelun digitalisoiva ratkaisu koostuu asiakkaan ja autohuollon räätälöitävistä käyttöliittymistä ja avainautomaateista.
Kokonaisratkaisun avulla huoltoliike saa
- Asiakaskäyttöliittymä palvelee huoltoasiakasta älypuhelimen välityksellä missä ja milloin tahansa
- Huoltoliikkeen käyttöliittymä integroituu huoltoliikkeen omiin järjestelmiin ja on täysin huoltoliikkeen itsensä räätälöitävissä ja hallittavissa
- Ergonomiset, esteettömät ja kosketusvapaasti QR-koodilla toimivat automaatit palvelevat autohuoltoasiakkaita liikkeen aukioloaikoina ja
oviautomatiikalla 24/7
Automaattien koko ja lokeromäärä on räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin ja laajennettavissa tarpeen mukaan lisätilamoduuleilla.
Hyödyt huoltoliikkeelle
- Parantaa asiakastyytyväisyyttä: asiakkaat arvostavat jonottamiselta välttymistä, pidempiä palveluaikoja ja verkkoasiointia
- Avaa täysin uuden kanavan ja tavan palvelujen lisämyyntiin: Jokaiselle asiakkaalle pystytään tarjoamaan helposti ja tasapuolisesti ajankohtaisia ja aiheellisia lisäpalveluja kuten katsastusta, rengastöitä, autonpesua yms.
- Palvelujen siirtyessä tiskiltä verkkoon ruuhkahuiput tasaantuvat ja henkilöresursseja voidaan mitoittaa ja kohdentaa tehokkaammin
- Tarjottavat lisäpalvelut ovat täysin räätälöitävissä huoltoliike- ja huoltokäyntikohtaisesti ja huoltoliikkeen itsensä vapaasti hallittavissa
- Lisäpalvelut voivat olla liikkeen tai kumppaniyrityksen toteuttamia
- Palvelu avaa myös uuden markkinointikanavan, jonka kautta voidaan lähettää huoltoliikkeen itsensä määrittelemiä markkinointiviestejä
- Erilaisten kampanjoiden toteuttaminen ja seuranta on mahdollista
- Käyttöliittymä on räätälöitävissä kullekin huoltoliikkeelle niin ulkoasun kuin toiminnallisuuksien osalta
- Asiakastyytyväisyyttä voidaan mitata huollon eri vaiheissa
- Palvelu tukee eri kieliversioita, jotka ovat täysin liikkeen itsensä hallittavissa
- Automaatin QR-koodilla tapahtuva käyttö ja avainhallinta on helppoa ja hygieenistä myös
- Moderni palvelu antaa kilpailuetua ja sitouttaa huoltoasiakkaita

Hyödyt autohuoltoasiakkaalle
- Täysin digitalisoitu autohuoltoasiakaspolku, joka alkaa huoltovarauksesta ja ohjaa eteenpäin
- Helppo huoltosisällön etukäteishyväksyntä, jonka voi tehdä mobiilisti missä ja milloin tahansa
- Huollon etenemisen etäseurantamahdollisuus
- Huollon yhteydessä mahdollisesti tarvittavien lisätöiden hyväksyntä ja dokumentointi
- Tulossa: videotoiminnallisuus ja chat-yhteysmahdollisuus huoltohenkilökuntaan
- Relevanttien ja ajankohtaisten lisäpalveluiden tarjonta
- CDK/Automaster plug-inin mahdollistama Mobiilimekaanikkoyhteys
- Lisätietoa uusista automalleista, mahdollisuus koeajoihin yms.
- Jonotus- ja kosketusvapaa avainten jättö ja nouto sekä huollon maksaminen
- Täysin digitalisoitu helppokäyttöinen huoltoasiakaspolku, joka alkaa huoltovarauksesta ja ohjaa eteenpäin
- Helppo huollon etukäteishyväksyntä, jonka voi tehdä mobiilisti missä ja milloin tahansa
- Huollon etenemisen etäseurantamahdollisuus
- Huollon yhteydessä mahdollisesti tarvittavien lisätöiden hyväksyntä ja dokumentointi
- Sopivien ja ajankohtaisten lisäpalveluiden tilausmahdollisuus
- Lisätietoa uusista automalleista, mahdollisuus koeajoihin yms.
- Jonotus- ja kosketusvapaa avainten jättö ja nouto
- Huollon maksaminen verkossa ajasta ja paikasta riippumattomasti
Lisätietoja
Jarkko Honkonen
jarkko.honkonen@smartbox.fi
+358 400 685 903
Tero Kaskenviita
tero.kaskenviita@enerius.fi
+358 40 844 4558