Vuosaaren Avainsuutarit hyödyntävät Smartbox automaattia tilausten tuontia ja noutoa varten

Vuosaaren Avainsuutarit ovat nimenneet oman Smartbox automaattinsa Suutarimaatiksi.

Vuosaaren Avainsuutarit on nykyaikainen suutari- ja avainpalveluliike Helsingin Vuosaaressa kauppakeskus Columbuksessa. Avainsuutarit on myös ensimmäinen suutariliike, joka hyödyntää Smartbox automaattia. Asiakkaat pystyvät noutamaan ja tuomaan tuotteita kauppakeskus Columbuksessa sijaitsevaan Smartbox automaattiin. Automaatin avulla Avainsuutarit pystyy palvelemaan asiakkaita myös aukioloaikojen ulkopuolella kun noutoja ja tuonteja varten ei tarvita työntekijää, vaan kaikki onnistuu asiakkaalle itsepalveluna. Avainsuutareiden liike on auki maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00, kun taas automaatti on käytössä kauppakeskus Columbuksen aukioloaikoina eli ma-la 7.00-22.00 ja sunnuntaisin 9.00-22.00. Automaatin avulla saadaan siis laajennettua palveluaikaa huomattavasti ja tämä tuo asiakkaille joustoa tilausten noutoon ja tuomiseen.

Automaatilla haluamme palvella asiakkaitamme myös aukioloaikojen ulkopuolella. Tämä on nopea sekä nykyaikainen tapa noutaa ja jättää korjattavia tuotteitamme.

Toteaa Vuosaaren oma suutari Kim Fritch.

Vuosaaren Avainsuutareiden Suutarimaatti muokattiin yrityksen tarpeisiin sopivaksi

Avainsuutarit lähtivät liikkeelle viiden lokeron Smartbox automaatilla, joka nimettiin Suutarimaatiksi. Suutarimaatin lokeroiden koko on muokattu asiakkaan toiveiden mukaan sopivaksi niin, että sieltä pystyy jakelemaan kaikenkokoisia tuotteita. Myös automaatin toiminta on muokattu liikkeelle sopivaksi niin, että noudot ja myös tuotteiden tuonti korjaukseen toimii jouhevasti. Asiakas valitsee ensin näytöltä onko noutamassa vai tuomassa tuotetta. Noutoa varten asiakkaalle lähtee aina noutokoodi tekstiviestillä, kun tuote on asetettu automaattiin. Noutokoodi näppäillään automaatin näytölle ja sen avulla saa lokeron auki ja tuotteen noudettua. Tuontia varten taas asiakas valitsee tuonnin automaatin näytöltä ja näppäilee puhelinnumeron näytölle. Tämän jälkeen asiakkaalle tulee tekstiviestillä numerokoodi, jonka saa näppäiltyä näytölle avautuneeseen numeronäppäimistöön. Koodin näppäiltyä, tyhjä lokero aukeaa ja tuotteen saa jätettyä sinne.

Sulje lomake Ota yhteyttä
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.