Miten Smartbox toimii?

Smartbox on asiakkaan tarpeeseen räätälöity kokonaisvaltainen nouto- ja palautusratkaisu.

Näin Smartbox toimii: Smartboxia käyttävän yrityksen tai organisaation edustaja jättää tuotteensa Smartbox-noutoautomaatin vapaaseen lokeroon ja näppäilee näytölle asiakkaan puhelinnumeron.

Vastaanottaja saa tekstiviestinä avauskoodin ja noutaa tuotteen lokerosta hänelle sopivana ajankohtana. Smartboxia voidaan käyttää myös tuotteiden jättöön. Esimerkiksi puhelimensa huoltoon tuova asiakas voi sovitusti jättää puhelimensa Smartbox-lokeroon. Lokero avautuu koodilla, jonka asiakas saa tekstiviestinä puhelimeensa.

Lisäpalveluna lokero voidaan avata myös skannaamalla tekstiviestinä tuleva QR-koodi, jolloin asiakkaan ei tarvitse lainkaan koskettaa automaattia.

Smartboxin käyttö sujuu helposti

1 Asiakkaan kanssa sovitaan, millä aikavälillä tuote on noudettavissa Smartboxista.

2 Tuote jätetään lokeroon.

3 Asiakas saa avauskoodin tekstiviestinä ja voi noutaa tuotteen, kun se hänelle sopii.

4 Tieto asiakkaan tekemästä noudosta päivittyy lokiin, jota palveluntarjoaja voi seurata Smartbox Cloudin kautta.

5 Asiakkaalle voi lähettää Smartbox Cloudin kautta muistutusviestin.

Esimerkkejä erilaisista automaateista

Automaattia hallitaan Smartbox Cloud -etähallintapalvelun avulla

Smartboxin kehittämä Smartbox Cloud -etähallintapalvelu on helppo tapa hallita nouto- ja palautusautomaattia.

Smartboxin käyttöönotossa yritys saa käyttäjätunnukset palveluun, jonka avulla hallitaan automaattia ja sen lokeroita. Palvelusta näkee tyhjät ja varatut lokerot, ja sen avulla voidaan varata lokero asiakasta varten. Cloudista näkee myös lokeroiden tarkat lokitiedot. Smartbox-automaatin käyttöohjeet löytyvät myös etähallintapalvelusta.

Smartbox Cloud -palvelun avulla pystytään muokkaamaan asiakkaille lähtevät nouto- ja tuontiviestit, jotka voivat sisältää lisätietoja, ajankohtaisia tarjouksia tai vaikka linkin nettisivuille. Asiakkaille voidaan lähettää ja ajastaa muistutusviesti, mikäli tuotetta ei ole noudettu.

Etähallintapalvelusta pystyy luomaan raportteja automaatin käytöstä eri aikaväleillä. Raportit kertovat esimerkiksi noutomäärien kehityksestä ja noutopalvelun suosiosta. Asiakas saa jokaisen asioinnin lopuksi vastatakseen asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka tuloksia voidaan seurata etähallintapalvelulla.

Smartbox logo kokonaisuudessaan. Alla Cloud maininta.

Smartbox-automaatti saadaan aina osaksi asiakkaan taustajärjestelmiä

Smartbox-automaatti on aina integroitavissa asiakkaan taustajärjestelmiin. Olemme toteuttaneet kymmeniä onnistuneita integraatioita esimerkiksi hoitotarvikealan hallintajärjestelmiin, kirjastojärjestelmiin ja asuntojen avainhallintajärjestelmiin. Ohjelmistotiimimme hoitaa ohjelmistojen ja taustajärjestelmien integraatiot niin, että automaatti toimii sulavasti osana käytössä olevia järjestelmiä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.