Smartbox Mobile

Smartbox Mobile on uusi kehittämämme innovaatio tuotteiden noutoa varten. Noutolokerikko on kehitetty sitä varten, että yritykset pystyvät aloittamaan noutopalvelun tarjoamisen pienemmilläkin noutomäärillä edullisesti. Yritys saa itse koostaa tarpeisiinsa sopivan noutolokerikon ja käytön voi tosiaan aloittaa jopa vain yhdellä lokerolla ja laajentaa jälkeenpäin vaikka lokero kerrallaan. Tämän myötä on mahdollista aloittaa noutopalvelun tarjoaminen asiakkaille erittäin matalalla kynnyksellä ja kehittää noutopalvelua ketterästi suosion kasvaessa. Lokerikon avulla onnistuu myös tavaroiden tuonti tai palautus.

Esittelyssä Smartbox Mobile.

Miten Smartbox Mobile kokonaisuudessaan toimii?

1 Asiakas tekee tilauksen normaalisti.

2 Työntekijä kerää tilauksen ja varaa vapaan lokeron ja näppäilee asiakkaan puhelinnumeron Smartbox Mobile sovelluksen kautta.

3 Työntekijä vie tuotteet varattuun lokeroon.

4 Asiakas saa noutokoodin tekstiviestillä ja noutaa tuotteensa lokerosta.

5 Asiakkaalle voi lähettää halutessaan Smartbox Mobile -etähallintapalvelun kautta muistutusviestin.

Valitse lokerot yrityksesi tarpeiden mukaan

Smartbox Mobilen lokeroiden koko ja määrä on muokattavissa tarpeiden mukaan. Lokerikko koostuu yksittäisistä lokeroista, joita voi lisätä noutotarpeiden kasvaessa myös jälkeenpäin. Jokaisessa lokerossa on oma numerolukkonsa, johon näppäillään koodi, jolla saadaan lokero auki. Lokerot asennetaan taustalevylle, jonka saa kiinnitettyä esimerkiksi seinälle tai jalustalle. Noutolokerikko ei tarvitse virtaa tai nettiyhteyttä.

Lokeroista on saatavilla myös eri kokoja ja tämän myötä noutolokerikko soveltuu useisiin eri tarpeisiin. Sieltä voidaan jakaa verkkokauppatilausten tuotteita, avaimia tai vaikka yrityksen sisäisesti tavaroita. Muokattava noutolokerikko mahdollistaa noutopalvelun käyttöönoton pienempiinkin tarpeisiin, todella edullisesti.

Noutolokerikkoa hallitaan puhelimen sovelluksen avulla

Smartbox Mobilea hallitaan nimensä mukaisesti puhelimen sovelluksen avulla, jonka saa ladattua sovelluskaupasta. Helppokäyttöisen sovelluksen kautta työntekijä voi seurata eri lokeroiden tilaa ja muokata lähetyksiä. Sovelluksesta uuden lähetyksen teko helppoa. Aluksi valitaan vapaa lokero, jonka jälkeen näppäillään asiakkaan nimi ja puhelinnumero. Tämän jälkeen sovellus lähettää asiakkaalle noutoviestin ja näyttää työntekijälle koodin, jolla saa lokeroon vietyä tuotteen. Asiakkaalle lähtevää noutoviestiä voi muokata haluamaansa muotoon ja viestin mukana tulee tietenkin se itse noutokoodi, jolla lokeron saa auki ja tuotteen noudettua. Sovelluksesta onnistuu myös lisäominaisuutena verkkomaksun liittäminen noutoprosessiin, jolloin asiakas saa lokeron auki vasta maksun tehtyään.

Esittelyssä Smartbox Mobilen puhelinsovelluksen käyttö.

Kiinnostuitko?