Vår lösning
Smartbox är med och förmedlar produkter mellan människor och från företag till kunder – och tvärtom.
Vi genomför våra helhetslösningar för hämtning och retur både för riksomfattande kedjor och lokala företagare inom flera olika branscher. Vi erbjduer smidig programutveckling och fungerande integrationer för ert företags olika system och funktioner. Den genomförda lösningen kan uppdateras och anpassas efter kundens nya behov. Detta gäller både program och automater.
Vi är alltid redo att använda vårt integrationskunnande och Smartbox-tjänsteautomaten till att skräddarsy lösningar efter kundens behov.
Vi planerar och genomför lösningar för alla slags behov
1 Automatens storlek – Automaten skräddarsys efter kundens behov i fråga om storlek, antal fack och utseende.
2 Vi sköter programintegrationen – Vårt programvaruteam sköter om kompatibiliteten med kundens befintliga system.
3 Vi skapar en fungerande helhet – Vi skapar en helhet som fungerar och är lätt att använda både ur dina medarbetares och kunders perspektiv.
4 Vi utbildar personalen – Vi ger dina medarbetare utbildning i hur automaten fungerar.
5 Underhåll och service – Vi sköter underhållet och servicen av automaten.
Kolla in våra lösningar
Smartbox effektiviserar kundernas affärsverksamhet inom många olika branscher och på hundratals verksamhetsställen.
Exempel på våra kunder
Om du vill höra mer om våra Smartbox-lösningar kan du använda knappen nedan och be oss kontakta dig. Alternativt kan du berätta för oss hur du vill använda Smartbox inom din affärsverksamhet.
Om du är intresserad av att höra mer om Smartbox upphämtningsskåp och dess lösningar, eller om du har en idé om hur du kan använda Smartbox i ditt eget företag, kan du lämna en kontaktförfrågan via knappen nedan. Du kan också ringa våra experter Seppo eller Jarkko direkt. Du hittar deras kontaktinformation längst ner på sidan.